poniedziałek, 3 marca 2014

Teatrzyk do zawieszenia na drzwi





Tu znajdziecie instrukcję do zrobienia zegara, a tutaj szablony plakatów teatralnych.

Potrzebne będą:


- materiał do uszycia teatru
- materiał na kurtynę
- wstążki, taśma
- guziki
- sznurek
- nitka, igła, maszyna

Nie wiem, czy potrzebne Wam będą wszystkie powyższe materiały. To zależy, jak chcecie by wyglądał Wasz teatr. Przejrzyjcie instrukcje i wykreślcie niepotrzebne.

To są moje rozmiary, przybliżone. Jest tam mała niezgodność matematyczna, ale chodzi o mniej więcej. Dopasujcie Wasze teatru do rozmiaru Waszych drzwi i dzieci.


Do framugi przybiłam dwa gwoździe. Do górnych rogów materiału przyszyłam wstążki, na których wieszam teatr. Być może Wy będziecie musieli przymocować go w inny sposób.



Zasłonki powiesiłam na taśmie przyszytej na środku do materiału głównego. Po bokach taśmę przymocowałam na guziki, tak by można ściągać zasłonki do prania. Doprawdy nie wiem, dlaczego o tym pomyślałam.


Zasłonki można założyć za wstążki, ale to już gadżet.


Szyld wyszywany (zakładam przekazywanie zabawki z pokolenia na pokolenie ;), afisz i zegar.





Na guzikach przyszytych z tyłu, u góry sceny można zawiesić elementy scenografii.



Elementy można również zamocować na gumkach przyszytych z tyłu, u dołu sceny.


Ze światłami trzeba bardzo uważać, ale dają ładny efekt.













10 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię za pomysły i kreatywność, ale najbardziej imponuje mi wykonanie i fotografie:):) trzymam łapkę w górze i zgłaszam chęć udziału w przedstawieniu:):):) "ja, ja, ja... będę o 17.00":):):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Komplement za wykonanie przyjmuję płonąc rumieńcem. Co do fotografii, to mam wyznanie do poczynienia: więcej sprzętu, niż talentu ;) Scenariusz się pisze. Dookreślę 17:00 dnia którego wkrótce :)

      Usuń
  2. Teatrzykujecie na calego :)
    Super pomysl!
    Coraz wieksza mam ochote na kupno masyny do szycia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie tak, ale teraz już koniec produkcji, teraz już tylko zabawa. A maszyna zawsze się przyda :)

      Usuń
  3. tak jak już pisałam w mailu - przepiękny teatr. brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) maila otrzymałam, odezwę się wkrótce :)

      Usuń
  4. Co za pomysł! Świetny - myślę, że i moim maluchom do gustu przypadnie, więc skorzystamy z Waszej propozycji na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, śmiało, a że Ty szyjesz, to myślę, że będzie sprawniej niż u nas :)

      Usuń
  5. Dzieło! Teatr, który kusi i czaruje. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń