niedziela, 9 listopada 2014

Adwentowy kalendarz dobrych uczynków













20 komentarzy:

  1. Co prawda jeszcze nie grudzień, ale:
    "DZIEŃ DOBRY, DOBRY WIECZÓR", i ślę uśmiechy :-) :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem Bubo, ale grunt to dobra organizacja :) Myślałam o tym kalendarzu już od jakiegoś czasu i wiem, że jeśli odczekałabym do grudnia to byłby stres. A tak, wszystko sobie strategicznie przemyślę, przeplotę trudniejsze zadania z prostszymi i przygotowana... ekhem... pójdę na żywioł :)

      Usuń
    2. Nie, nie, ja nie o tym, że to nie grudzień, a Ty o grudniu.
      Ja o tym, że to nie grudzień, ale ja już mam ochotę spełniać te dobre uczynki ;-)

      Usuń
    3. Aaa, teraz załapałam :))) Oduśmiecham się!

      Usuń
  2. Wspanialy pomysl. Ja tez w tym roku mysle o troszke "glebszych" zadaniach niz w zeszym roku.
    Takze mam nadzieje, ze uda nam sie odwiedzic schronisko z kilkoma puszkami jedzenia, poczestujemy sasiadki domowymi pierniczkami i jesli uda nam sie obdarujemy bezdomnego (jesli znajdziemy go podczas spacerow) malym upominkiem....
    Myslalam jeszcze o oddaniu zabawek do jakiego domu dziecka, ale nie jestem pewna czy je przyjma....
    Zeszloroczne zadania do kalendarza: http://ziziandmyworld.blogspot.co.uk/2013/11/nasz-kalendarz-adwentowy-diy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się. Dobrze wiedzieć, że jest nas więcej! :))) Odnośnie zabawek, to może najpierw zapytaj, czy im się przydadzą, a jak nie to może dać do charity shop. Przyznaję, że uwielbiam ideę charity shops. Szkoda, że nie ma ich w Polsce.
      Piękny ten Wasz zeszłoroczny kalendarz!
      Koniecznie daj znać, jesli kalendarz dobrych uczynków dojdzie do skutku. Wstawię link u siebie.

      Usuń
    2. co do zabawek to my dodajemy do lokalnych play groups one zazwyczaj są bardzo chętne.
      Rok temu oddaliśmy do wioskowej play groupy przy kościele metodystów,

      Usuń
    3. To jest dobry pomysł. Znam takie pewne miejsce w pobliżu :)

      Usuń
    4. Dzieki Pati za podpowiedz!
      Anna, kalendarz u nas na stowe bedzie, ale taki pomieszany troche :) Procz typowych zadan typu dekoracje itp. beda jeszcze dobre uczynki :)

      Usuń
    5. A mieliście już taki? Jak było?

      Usuń
  3. Miałam podobny dwa lata wstecz , rodzinny , byliśmy wszyscy zadowoleni , podobne zadania do Twoich , świetna zabawa dla całej rodziny , a od męża można jeszcze coś otrzymać ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówki piękne... oczywiście że chcę ;) A zadania: spacer z najbliższymi, telefon do mieszkających daleko, ksiązka o Bożym Narodzeniu, robimy szopkę etc. Pozdrawiam i nie wymieniam więcej żeby inni też mieli szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pomysły, jeden z nich na pewno wpiszę do naszego kalendarza :)

      Usuń
  5. Robotka!dorzucam jestrobotka.blogspot.com sie wpisuje Idealnie w temat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    trafiłam tu przypadkiem :) w poszukiwaniu inspiracji na tegoroczny kalendarz adwentowy. Serduszka zmieniłam na choineczki i gwiazdę. Wszystko przypięłam właśnie na wielki kawał kartonu w formie wielkiej choinki. Zaraz zrobię zdjęcie i wstawię u siebie na bloga. Jak masz ochotę rzuć okiem. www.kika1.blox.pl
    Raz jeszcze dzięki za inspirację, bo już znowu miału u nas wisieć koperty na czerwonej tasiemce :)
    Pozdrawiam KIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie przypadki :) Zajrzałam do Ciebie, ale przepraszam nie skomentowałam, bo nie mam konta na bloxie. Fajny ten Twój zryw. I zgadzam się, nie zawsze się wszystko da, ale jestem pewna, że Twoje dzieci niejedno z domu zapamiętają, nawet jeśli nie będzie to szarlotka :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Witam, Wasz kalendarz jest piękną inspiracją :)
    u nas w przedszkolu również powstał kalendarz adwentowy z dobrymi radami, zapraszam http://przedszkolakitworza.blogspot.com/2014/11/kalendarz-adwentowy.html

    OdpowiedzUsuń